Cookies

Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av Dagens Vimmerby. Genom att använda Dagens Vimmerby tjänster godkänner du detta. Här kan du läsa mer om cookies.Jag förstår, ta bort detta

Annons:

Storbanken Nordea har problem med sin internetbank. Foto: Pixabay

IT-haveri hos storbank – kunderna kan inte logga in

Storbanken Nordea har stora problem med sin internetbank. Kunderna kan inte logga in.

Problemen började vid halv åtta i morse och har ännu inte fått sin lösning. 

– Vi vet inte exakt vad som är problemet men vi jobbar jättehårt med detta, säger Janina Pfalzer, pressekreterare vid Nordea, till TT. 

Jakob Karlsson

Jakob Karlsson

jakob.karlsson@dagensvimmerby.se

073 501 41 26

Annons:

1 kommentar

Arne K Johansson 2018-05-15 12:32:36

De kanske inte har kopplat rätt i Östersjön??

Lägg till ny kommentar

Kommentar *

Ditt namn*

Din e-post* (publiceras ej)

Annons: